Események

  • 2016. 04. 19. 13:00 - 16:30
    Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Budapest, 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    A jelenleg alkalmazott Közösségi Vámkódex helyébe 2016. május 1-től az új Uniós Vámkódex lép. A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság gyakorlati szempontú tájékoztató fórumot szervez a változásokról április 19-én.

    tajekoztato_forum

    A jelenleg alkalmazott Közösségi Vámkódex helyébe 2016. május 1-től az új Uniós Vámkódex lép. A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság gyakorlati szempontú tájékoztató fórumot szervez a változásokról április 19-én.

    Az új Vámkódex – amelynek szabályait minden tagállamnak alkalmaznia kell – főszabályként kötelezővé teszi, hogy a vámügyekben az adatok cseréje és tárolása elektronikusan történjék, egyszerűsíti a vámeljárásokat, hatékonyabbá teszi a kockázatkezelést.

    A hazai jogszabályi környezet kialakításában aktívan közreműködő előadóink az ellátási láncban dolgozó valamennyi munkatárs részére hasznos információkat fognak átadni. A fórum a vállalkozásokat érintő változásokról és az új lehetőségekről fog szólni.

    Részvételi díj

    • Az MLBKT tagjainak 8.000 Ft+áfa.
    • Nem tagoknak 15.000 Ft+áfa.

    Program

    13:00-13:05
    Köszöntő
    Csicsmann Péter, az MLBKT tagi szolgáltatásokért felelős alelnöke

    13:05-13:35
    Tolnainé dr. Tóth Veronika, főtanácsos, Nemzetgazdasági Minisztérium (felkérés alatt)

    • Rövid bevezetés és áttekintés a vámjogi szabályozási környezet felépítéséről.
    • Az UVK, a végrehajtási rendeletek, bizottsági iránymutatások és a nemzeti szabályok rendszere.
    • A nemzeti jogalkotás mozgástere. Milyen szabályok maradnak, mik szűnnek meg?
    • A nemzeti jogalkotás során érintett, de nem vámjogi szabályok.
    • Változások a személyek jogaiban és kötelezettségeiben.

    13:35-14:05
    Nietsch Tamás, a Magyar Vámügyi Szövetség elnökségi tagja

    • A társadalmi egyeztetés a nemzeti szintű jogalkotásban. Az MVSz szerepvállalása.
    • Képviselet és a képviselet új szabályai.
    • Az AEO-k engedélyezési feltételeinek szigorodása.

    14:05-14:35
    Puszta János, pénzügyőr ezredes, főosztályvezető-helyettes, NAV KH Vám Főosztály

    • Döntéshozatali eljárás, ellenőrzési és szankcionálási szabályok változása.
    • Engedélyek újra értékelése.

    14:35-14:55
    Kávészünet

    14:55-15:30
    Tüske Zsuzsanna, a J&J Center ügyvezetője

    • A felkészülés gyakorlati kérdései

    15:30-16:30
    A résztvevők előzetesen beküldött kérdéseinek megválaszolása

    Időpont

    2016. április 19.

    Helyszín

    Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont

    1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.

    Megközelítés tömegközlekedéssel:

    Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra
    Villamos: Az 1-es illetve a 21-es jelzésű villamos a ház előtt áll meg
    Busz: A 103-as autóbusz a ház előtt áll meg
    HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra

    Parkolás:

    A Lurdy Ház felszíni parkolójában ingyenes (a vendégek jegyeit, fent a rendezvényközpont területén érvényesítjük).

    Parkolás a mélygarázsban díjköteles (Az első 2 óra 100Ft, és utána minden újabb megkezdett óra 100Ft/óra).

    Részvételi feltételek

    Jelentkezni az ide kattintva elérhető űrlapon keresztül lehet. A részvételi díj az MLBKT tagjainak 8.000 Ft+áfa, nem tagoknak 15.000 Ft+áfa. Kedvezményes részvételre jogosultak az új belépő tagok is. A számlát a jelentkezések feldolgozása után küldjük.  Amennyiben a rendezvény elmarad, az MLBKT a részvételi díjat visszautalja. A részvételi díj tartalmazza a rendezvényen történő részvételt, a kávészüneti ellátást. A részvételi díjat a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság alábbi bankszámlájára kérjük átutalni. Számlaszám: CIB Bank Zrt. 10700347-68287584-51100005 .Az idő rövidsége miatt a rendezvényen való részvételnek nem feltétele a részvételi díj előzetes befizetése. A jelentkezési lap kitöltése és megküldése megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételt lemondani kizárólag az edit.horvath@logisztika.hu elektronikus címen lehet 2016. április 15-ig 30% adminisztrációs költség levonásával, ezt követően lemondás esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében, hiánytalanul kitöltött adatlap leadásával tudjuk elfogadni. A helyszínen felügyelet nélkül hagyott értéktárgyakért a szervezők felelősséget nem vállalnak. Az esemény sajtónyilvános. A rendezvényen fotó, videó és hangfelvétel készítése előzetes engedélyhez kötött, amely az edit.horvath@logisztika.hu e-mail címen kérhető! A helyszínen készülő fotókat a szervező korlátozás nélkül felhasználhatja.