Események
-
2016. 03. 30. 10:00 - 16:30Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Budapest, 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.Kiknek szól? Azoknak, akiknek fontos, hogy munkatársaik még jobban bánjanak vevőikkel, hiszen az elégedett vevő a legnagyobb kincs. A vásárlók érzéseket, elégedettséget vesznek, nem pedig termékeket. Azoknak szól ez a tréning, akinek fontos, hogy a vevőit meg tudja védeni a versenytársak csábításától, akiknek fontos, hogy az elégedett vevőkből aktív ajánlók, majd nagykövetei legyenek, akik jó hírét viszik a cégnek és a terméknek. Tedd vonzóvá kereskedésedet, cégedet, termékedet!
Kiknek szól?
Azoknak, akiknek fontos, hogy munkatársaik még jobban bánjanak vevőikkel, hiszen az elégedett vevő a legnagyobb kincs. A vásárlók érzéseket, elégedettséget vesznek, nem pedig termékeket. Azoknak szól ez a tréning, akinek fontos, hogy a vevőit meg tudja védeni a versenytársak csábításától, akiknek fontos, hogy az elégedett vevőkből aktív ajánlók, majd nagykövetei legyenek, akik jó hírét viszik a cégnek és a terméknek. Tedd vonzóvá kereskedésedet, cégedet, termékedet!Mit nyújt Neked a képzés?
Megismerve a vásárlói típusokat, megtanulhatod a velük való sajátos bánásmódot. Az eladó munkatársak megtudhatják miként érjék el, hogy a vevőik egyre jobb minőséget keresve egyre nagyobb értékben vásároljanak.Amiről még biztosan szó lesz:
- Mit kezdj az olcsóbb és drágább kifejezésekkel?
- Hogyan reagálj intelligensen a versenytársakra?
- Mit jelent a pontosság, felkészültség és ápoltság a kereskedelembenHa a vevőnek valami megéri, egyszer mindenképpen megveszi, de nem mindegy, hogy hol! Egy garantáltan jó hangulatú program során olyan hasznos ismeretekkel leszel gazdagabb, amelyek akár már másnap eredményt hozhatnak. Ne feledd: „Az elégedett vevő a legjobb reklám!”
Miről tanulhatsz?
- Mit jelent a verseny a kereskedelemben
- Hogy csinálják a profi kereskedők
- Hogyan viszonyuljunk a versenytársainkhoz
- A sikeres eladó személyiségjegyei
- A személy szerepe az eladásban
- Eladunk vagy vásárlási tanácsokat adunk
- A vásárlói döntések logikája
- A vásárlók típusai
- A vevőklojalitási sora: érdektelen vevő tájékozódó vevő első vásárló visszatérő vevő referenciavásárló törzsvevő a nagykövetek
- A verbális és nem verbális kommunikáció
- A termék- és áruismeret, ahaszonérvelés
- A vásárlást befolyásoló tényezők
- Mit kezdjünk anem-mel?
- Hogy legyünk a legjobb alternatíva – ha a vevő mással van megelégedve?
- Az okos kérdezéstechnika
- Mit eredményez a jó kérdezés? Hibák és buktatók
- Hogyan védjük meg az árat? Miért fontos az árak megvédése?
- Hogyan tegyük elégedetté vásárlóinkat?
- Hogyan növelhető a forgalom az elégedett vevők által?
Mikor lesz?
2016. március 30. szerda 10.00-16.30
Hol lesz?
Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
Térkép >>
Mennyit kell a tudásodba fektetned?
17.000 Ft + Áfa (21.590 Ft)