Események

  • 2016. 03. 30. 10:00 - 16:30
    Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Budapest, 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Kiknek szól? Azoknak, akiknek fontos, hogy munkatársaik még jobban bánjanak vevőikkel, hiszen az elégedett vevő a legnagyobb kincs. A vásárlók érzéseket, elégedettséget vesznek, nem pedig termékeket. Azoknak szól ez a tréning, akinek fontos, hogy a vevőit meg tudja védeni a versenytársak csábításától, akiknek fontos, hogy az elégedett vevőkből aktív ajánlók, majd nagykövetei legyenek, akik jó hírét viszik a cégnek és a terméknek. Tedd vonzóvá kereskedésedet, cégedet, termékedet!

    Kiknek szól?
    Azoknak, akiknek fontos, hogy munkatársaik még jobban bánjanak vevőikkel, hiszen az elégedett vevő a legnagyobb kincs. A vásárlók érzéseket, elégedettséget vesznek, nem pedig termékeket. Azoknak szól ez a tréning, akinek fontos, hogy a vevőit meg tudja védeni a versenytársak csábításától, akiknek fontos, hogy az elégedett vevőkből aktív ajánlók, majd nagykövetei legyenek, akik jó hírét viszik a cégnek és a terméknek. Tedd vonzóvá kereskedésedet, cégedet, termékedet!

    Mit nyújt Neked a képzés?
    Megismerve a vásárlói típusokat, megtanulhatod a velük való sajátos bánásmódot. Az eladó munkatársak megtudhatják miként érjék el, hogy a vevőik egyre jobb minőséget keresve egyre nagyobb értékben vásároljanak.

    Amiről még biztosan szó lesz:
    - Mit kezdj az olcsóbb és drágább kifejezésekkel?
    - Hogyan reagálj intelligensen a versenytársakra?
    - Mit jelent a pontosság, felkészültség és ápoltság a kereskedelemben

    Ha a vevőnek valami megéri, egyszer mindenképpen megveszi, de nem mindegy, hogy hol! Egy garantáltan jó hangulatú program során olyan hasznos ismeretekkel leszel gazdagabb, amelyek akár már másnap eredményt hozhatnak. Ne feledd: „Az elégedett vevő a legjobb reklám!”

    Miről tanulhatsz?

    • Mit jelent a verseny a kereskedelemben
    • Hogy csinálják a profi kereskedők
    • Hogyan viszonyuljunk a versenytársainkhoz
    • A sikeres eladó személyiségjegyei
    • A személy szerepe az eladásban
    • Eladunk vagy vásárlási tanácsokat adunk
    • A vásárlói döntések logikája
    • A vásárlók típusai
    • A vevőklojalitási sora: érdektelen vevő tájékozódó vevő első vásárló visszatérő vevő referenciavásárló törzsvevő a nagykövetek
    • A verbális és nem verbális kommunikáció
    • A termék- és áruismeret, ahaszonérvelés
    • A vásárlást befolyásoló tényezők
    • Mit kezdjünk anem-mel?
    • Hogy legyünk a legjobb alternatíva – ha a vevő mással van megelégedve?
    • Az okos kérdezéstechnika
    • Mit eredményez a jó kérdezés? Hibák és buktatók
    • Hogyan védjük meg az árat? Miért fontos az árak megvédése?
    • Hogyan tegyük elégedetté vásárlóinkat?
    • Hogyan növelhető a forgalom az elégedett vevők által?

     
    Mikor lesz?
    2016. március 30. szerda 10.00-16.30


    Hol lesz?
    Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont
    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Térkép >>


    Mennyit kell a tudásodba fektetned?
    17.000 Ft + Áfa (21.590 Ft)