Események

  • 2016. 05. 12. -
    Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Budapest, 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Kiscsoportos Google AdWords képzés kezdő szintről Ha szeretnéd, hogy a weboldaladra találjanak a Google-ből azok az emberek, akik a vásárlóid, ügyfeleid lehetnek, a legegyszerűbben a Google AdWords hirdetések segítségével érheted el őket!

    Tanuld meg Te is használni a Google hirdetési rendszerét és tedd népszerűvé a weboldaladat!

    A tréning kezdő szintről indul. A tanfolyamon megtanulod, hogyan működnek a Google keresések, hogyan kell létrehozni az AdWords rendszerben egy kampányt, mitől lesz sikeres a hirdetésed és hogyan működtetheted jól a kampányaidat hosszú távon is.

    Kiknek ajánlott a Google AdWords kezdőknek képzés?

    • Ez a tréning azoknak szól, akik szeretnék megtanulni az alapoktól kezdve a Google AdWords hirdetési rendszer használatát.
    • Online marketingeseknek, akik még nem használják az AdWords-öt.
    • Kisvállalkozóknak, akik maguk szeretnék kezelni a hirdetéseiket.
    • Marketingvezetőknek, akik ügynökséget bíznak meg az AdWords kampányaik menedzselésével, de szeretnének rálátást kapni a Google AdWords hirdetési rendszerben rejlő lehetőségekre.

    A tréning tematikája

    A tréning oktatója

    Szaladják Linda a Google európai díjátadójánA képzést Szaladják Linda online marketing szakértő, Google AdWords hirdetési specialista tartja. Linda A Magyar Marketing Szövetség 2015. évi Országos KKV Marketing versenyének győztese az iData Kft. marketingkampányaival. 2016-ban megkapta a Magyar Marketing Fesztivál díját. Országos marketing konferenciák rendszeres szakmai előadója.

    Hivatalos Google Partner, 2015-ben a Google európai versenyén megnyerte AdWords-ös ügynökségével a Mobile Star kategóriát a Magyarországon induló ügynökségek között. A Google dublini központjában díjazta. 

    Linda tréningjeit a visszajelzések alapján azért is szeretik, mert jó hangulatban, sok gyakorlati példával alátámasztva, a résztvevőket aktívan bevonva tartja a képzéseket. Több mint 8 éves szakmai háttere van, ismeri a hazai kis- és középvállalkozások leghatékonyabb marketing eszközeit és úgy adja át a tudást, hogy azt megértsék azok a hallgatók is, akik korábban még nem, vagy csak nagyon keveset foglalkoztak online marketinggel.

    Olyan tippeket és trükköket árulok el, amik nincsenek könyvekben leírva, hanem több száz Google AdWords kampány  elkészítése és optimalizálása közben tapasztaltam és alkalmazom sikeresen. 

    A tréningen megismerheted az általam kidolgozott SMO rendszer lényegét, ami a stratégiaalkotásra fókuszál és ezáltal határozza meg a kampányok felépítését és a kihagyhatatlan, folyamatos optimalizálást.

    A tréning időpontja és helyszíne  google-adwords-trening

    Időpont: 2016. május 12. csütörtök 9:30-17:00-ig.
    Helyszín: Lurdy Konferencia-és Rendezvényközpont, 1-es terem
    Résztvevők száma: maximum 27 fő
    Catering: szünetekben kávé, üdítő, péksütemény

    A tréning ára

    34.500 Ft (áfamentes)

    Vélemények a Google AdWords Kezdőknek tréningről

    “Kedves Linda! Bár délutánra teljesen összekavarodtak bennem az információk és már abban sem voltam biztos, amit reggel még tudtam, az egyik legjobb tréning volt a tiéd, amin valaha részt vettem. Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen száraz dolgot ilyen viccesen és egész nap jókedvűen is meg lehet tanulni. Gratulálok neked és irigyellek a tudásodért, kimagasló!”

    “Nagyon hasznos, gyakorlatias és jó hangulatú AdWords tréningen vettem részt. Linda szakértelme és tapasztalata igazán lenyűgöző. Rengeteg szakmai trükköt tanultam tőle, amit máshonnan nem lett volna alkalmam ellesni. Nem előadás, inkább műhelymunka volt, ahol azonnal választ kaptunk a kérdéseinkre is. Az előadó hitelessége és közvetlensége kifejezetten tetszett.”

      • Google keresések és találatok
      • A sikert jelentő SMO rendszer (Stratégia-Megvalósítás-Optimalizálás)
      • AdWords fiók létrehozása
      • Google AdWords kampánytípusok
      • Mikor milyen kampánytípust alkalmazzunk?
      • Kampánybeállítások lépésről lépésre
      • Megtakarítást jelentő optimalizálás – hogyan optimalizáljuk a kampányokat?
      • Hatékonyabb hirdetések- módszerek a hirdetések vonzóbbá tételéhez
      • Hatékony hirdetésszövegírás
      • A helyes kulcsszó kiválasztása és kulcsszó egyezési beállítások
      • Hirdetésbővítmények helyes használata
      • Eszközbeállítások és mobiloptimalizálás
      • Display kampányok létrehozása és célzásai
      • Hatékony vizuális hirdetések
      • Konverziómérés és kampányelemzés
      • Remarketingkampányok
      • AdWords kampányok mérése a Google Analytics-ben
      • A Google Analytics használata az eredmények növelése tükrében